Przyczepy budowlane KRAMPE

Solidne i funkcjonalne przyczepy budowlane

W naszej ofercie znajdziecie Państwo również przyczepy budowlane niemieckiej firmy KRAMPE. Maszyny marki KRAMPE wyróżniają się solidną, przemyślaną i bardzo funkcjonalną konstrukcją.

Przyczepy budowlane KRAMPE

Przyczepa-wywrotka KRAMPE zasilana ciągnikiem rolniczym została zaprojektowana specjalnie dla firm z branży budowlanej. Taki zestaw, w porównaniu z tradycyjnymi samochodami ciężarowymi, jest dużo bardziej zwrotny i lepiej sobie radzi przy poruszaniu się na terenach trudno przejezdnych lub bagnistych. 

Produkowane obecnie ciągniki i przyczepy rolnicze są bardzo szybkie i funkcjonalne, co umożliwia bardziej elastyczne planowanie czasu pracy.

Skontaktuj się z nami

wyślij zapytanie

Zalety przyczep budowlanych KRAMPE to przede wszystkim:

  • Stabilne warunki jezdne

Wysoka jakość układu jezdnego w przyczepach budowlanych KRAMPE oraz długi odcinek ugięcia resorów sprawiają, że przyczepa KRAMPE doskonale radzi sobie w terenie. Seryjnie montowane osie BPW z hydrauliczną kompensacją wahań gwarantują doskonałą stabilność maszyny. W przyczepach typu tridem montowane są osie z hydraulicznym układem kierowania wymuszonego, dzięki czemu przyczepa cały czas podąża zadanym torem jazdy, nawet w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych.

  • Amortyzowany dyszel

Amortyzowany dyszel stanowi wyposażenie podstawowe każdej przyczepy budowlanej KRAMPE. Przejmuje on zbędną siłę uderzeniową oddziałującą na ciągnik, odciążając dzięki temu plecy i kręgosłup operatora. Takie rozwiązanie eliminuje nieprzyjemne szarpnięcia i pchnięcia, chroni zarówno człowieka, jak i maszynę.

 

Galeria

Galeria zdjęć 1
Galeria zdjęć 2
Galeria zdjęć 3
Galeria zdjęć 4
Galeria zdjęć 5
  • Półokrągła skrzynia

Półokrągły kształt skrzyni zapobiega osadzaniu i przyklejaniu się ładunku w narożnikach skrzyni. Taki kształt skrzyni powoduje też, że materiał podczas załadunku ześlizguje się z burt bocznych pod niewielkim kątem, nie powodując dzięki temu wgnieceń lub uszkodzeń burt i dna skrzyni.
Wypukła konstrukcja skrzyni pozwoliła też zrezygnować z podłużnic i poprzecznic, co zmniejszyło masę własną i zwiększyło ładowność przyczepy.
Półokrągła konstrukcja skrzyni ma jeszcze jedną zaletę: taka budowa pozwoliła na wpuszczenie skrzyni między dźwigary podwozia (tj. o 200mm niżej), dzięki czemu obniżony jest środek ciężkości maszyny, zapewniona większa stabilność i niewielka wysokość załadunku przyczepy.

Skrzynia przyczep budowlanych KRAMPE jest wykonana ze stali HARDOX 400, grubość blachy wynosi 6mm. Pojemność skrzyni wynosi (w zależności od typu przyczepy) od 12,5 do 16,5m3.

  • Hydraulicznie otwierana klapa tylna

Klapa tylna przyczepy jest otwierana hydraulicznie. Klapa może być całkowicie uniesiona, co znacznie ułatwia rozładunek dużych kamieni, głazów lub korzeni.

  • Specjalny hak zamykający blokuje klapę na czas transportu.

Po zamknięciu klapy, korona skrzyni tworzy jedną płaszczyznę - nie ma tu żadnych wystających elementów. Dzięki temu przyczepa nie jest narażona na różne uszkodzenia, które mogłyby być spowodowane przy załadunku przez łyżkę koparko-ładowarki.

 

W ofercie dostępne są następujące typy maszyn:

Dane techniczne

HP20

HP30

Masa całkowita (t)

22,0

31,0

Pojemność (m3)

12,5

16,5

Wymiary skrzyni (m)

5,25x2,30x1,20

7,00x2,30x1,20

Zapotrzebowanie mocy (kM)

150

190

Podwozie

tandem

tridem

Wersja ekonomiczna Carrier

+

-

Skontaktuj się z nami

Budowa wizerunku w sieci: widoczni
Widoczni